You make me happy, it is indescribable.

åh. långfredag & ledig under fyra hela dagar. UNDERBART! I helgen blir det uppsättning av pärlspånttaket i badrummet & sedan ett par dagar på vår underbara kust för härlig återhämtning och vila. Gud vilken fin helg som väntar. Det bästa av allt är att vi idag får besök av min bror, hans fru & deras makalöst fina dotter. & så kommer dessutom min syster och hennes sambo förbi likaså. Så mysigt!
& så sparkar livet i min mage så jag skulle kunna gråta av lycka. vårt älskade barn!
halvtid är över. vecka 22! Njuter av varenda sekund.


Kommentarer
Postat av: Louise Lindenger

Nu börjar du bli stor ju. Halvtid? När är det dags? kram kram

2012-04-06 @ 13:50:43
Postat av: Lena

Å så fin du är Emelie!

2012-04-09 @ 17:54:26
Postat av: Maja-Stina

Åh, vilka underbara bilder! Och vad underbart som väntar er! Stort grattis! :) Kramar!

2012-04-10 @ 20:02:48
URL: http://www.majastina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0