Husets hjärta

Idag är visst en dag då jag känner för att skriva. Kanske är det alla känslor som svämmar över som jag inte vet var jag skall göra av. Det har hur som helst hänt en hel del i vårt hus sedan sist jag skrev. badrummet står färdigt, precis som ett vardagsrum & sovrummet, vilket ni ju känner till sedan tidigare.. men det absolut bästa av allt.. köket! Fortfarande väntar vi på lister & foder vi beställt.. & så är det lite annat som skall fixas (panel över bänkskiva & en ytterligare ho exempelvis), men det är verkligen mitt drömkök! det är SÅ fint! 
 
 
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: mamma

jättefint!

2012-08-04 @ 21:07:25
Postat av: Sandra

Det är sååå fint!kram!

2012-08-06 @ 09:40:47
Postat av: Matilda

Vad fint! Kan du inte berätta lite mer om din graviditet? När är BF, var det planerat, vad är dina tankar? Är så mysigt att läsa :)

2012-08-06 @ 10:19:11
Postat av: Linda

Väldigt fint!!!! Ni ska vara stolta, som ni har jobbat och nu är köket så fint! :)

2012-08-06 @ 20:39:29
Postat av: Emma

GRATTIS TILL SONEN!!!!!!!!!!!!!!! Så glad för eran skull! Massa kramar!

2012-08-10 @ 07:51:26
URL: http://queenemmsa.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh! Ser här på kommentaren att ni fått en liten gosse!
Stort grattis!
Nu vill man ju veta lite mera, namn, vikt och längd.
Grattis igen!

2012-08-20 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0