inspiration vardagsrum

God förmiddag!
Jag ska alldeles strax bege mig mot prästegården där renoveringen fortsätter. snart, snart snart är badrummet äntligen klart & gud som de jobbat, min underbara sambo & min fina svärfar (& ni andra som hjälpt till såklart!) & det blir så bra! Kan inte ens förklara hur mycket jag längtar till det står färdigt!
Samtidigt som renovering av badrummet pågått ett tag har vi bestämt ungefär hur vårt kök kommer se ut.. & nästan för vilka soffor vi skall möblera vårt vackra vardagsrum med! Vårt vardagsrum är enormt.. & därför fungerar inte riktigt de soffor vi tidigare haft.. however.. soffor är så sjukt dyrt (det tänker jag inte sticka under stolen med).. så det gäller att de soffor vi köper nu.. de bör vi älska i många år framöver.
inspiration:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0