I'd rather be a failure at something I enjoy than a success at something I hat

Längtar så otroligt mycket efter träning nu. helt galet. fick plötsligt ett enormt sug & tänkte att jag inom en snar framtid skall åka ner på en fotbollsträning.. & sedan börja springa någon gång i veckan. Dessutom skall jag låna hem syrrans crosstrainer så jag kan smygträna lite framför tvn när lillgossen sover. Sen längtar jag efter styrketräning.. & efter spinning.. efter yoga (!!) & framför allt.. efter simning. Som ni kanske vet är jag egentligen ett riktigt träningsfreak.. & jag tror att det börjar krypa lite inuti mig nu. Däremot tänker jag aldrig låta känslan av att måsta ta över.. det ska vara på mina egna villkor & jag ska bara göra det för att jag mår bra av det. Visst, kan jag förlora ett kilo eller två blir jag inte ledsen, men det är absolut inte det som driver mig. & det tänker jag inte låta det någonsin göra igen. 

Kommentarer
Postat av: Katti

Du är så välkommen så! Vore roligt!

2012-11-13 @ 07:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0