Kärleken.

Vår lille gosse har äntligen somnat efter en väldigt vaken dag. Jag tror han har haft lite ont i magen & har därför inte riktigt kunnat komma till ro någon längre stund.. förrän nu. Älskade sötnosen. För var dag som går förvånas jag över att det går att älska honom ännu ännu mer.. När man liksom älskar så mycket att man håller på att spricka.. & så blir känslan bara starkare.. svårt att beskriva! En kärlek nog bara föräldrar kan förstå. Underbart. ♥
 
Andreas & en vän till oss är nere i källaren & kämpar med en öppning i en vägg.. & under tiden sitter jag & kikar på halv åtta hos mig & surfar inredningsinspiration. tänk så fort man glömmer hur jobbigt det är att leva i ett renoveringskaos.. Nu är det nästan så vi längtar igen! Nästa projekt efter pannbyte har vi inte riktigt bestämt ännu.. men jag ser fram emot att göra om vardagsrummet, den potentiella matsalen & det eventuella biblioteket. Sedan längtar jag såklart efter att påbörja Alfreds rum.. & så toaletten på nedervåningen. Spa:et nere i källaren ska vi inte ens prata om, haha. Ja, ni hör, att se framåt & planera & inspireras har jag inga problem med. Heller inte att drömma! 
 
Återkommer lite senare med inspirationsbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0