Oprah

jag älskar att Oprah Winfrey Show går på dagarna nu.. det finns inget mer inspirerande program än så. jag fullkomligt avgudar Oprah. jag har lärt mig så oerhört mycket om mig själv genom att titta på hennes program & det tror jag många många miljoner andra har gjort också. åh, om jag skulle få välja en känd person att umgås med under en dag, skulle det helt klart vara Oprah. 
 
jag har Oprah att tacka att jag för många år sedan upptäckte the Secret & the Law of Attraction. härigtån har jag tagit med mig mycket. läs/se the Secret!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, den boken er fantastisk :)

Har du lest the power og the magic? Bøker i samme "serie"...

2012-10-04 @ 08:56:52
URL: http://mockey.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0