cosy living

god förmiddag!
 
lilleman ligger & sover & andreas & august är ute & grejar i trädgården så jag passar på att sitta & titta efter lite inspirationsbilder till hemmet. grejandet här hemma har legat lite på is, men nu börjar jag bli sugen på att fixa! inga stora renoveringar, förutom byte av värmesystem, är på g, men småfix som gardiner & kuddar behövs. Jag vill få en mysigare känsla i huset! är på jakt efter långa böljande linnegardiner till vår stora "sal" mitt i huset & massa vackra kuddar till sofforna både där & i tv-rummet på övervåningen. dessutom behövs flertalet lampor till vår stora mängd fönster. om någon har några tips får ni gärna skriva!
 

bilder lånade från hemnet.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0