Lovely days are passing by and I feel present all the time

Onsdag! Redan! Galet!!
 
Idag står eventuell fotbollsträning på schemat.. har haft ont i halsen de senaste dagarna & skippade måndagens pass, men nu har jag inte ont längre.. så det borde väl inte vara några bekymmer!? 
 
Förrutom lite halsont har jag haft en jättehärlig vecka so far. Vi har babysimmat, babysjungt & bara varit tillsammans. Jag har som sagt börjat fila lite på Alfreds rum & ändrat mig både en & två & tre gånger & lär väl ändra mig ett par gånger till. beslut beslut beslut.. men roligt är det! Neeej, nu måste jag slänga i en massa ved i pannan innan vi ska bege oss till svärföräldrarna på en liten promenad. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0