En ljuvlig sommaräng

För någon vecka sedan gick min älskade nikon D60, som följt med var jag än gått de senaste fyra åren, sönder. Tillsammans har vi tagit säkert hundratusen bilder & trots att det säkert låter hur löjligt som helst, har den blivit lite av min bästa vän.. hihi ♥ Som ni kanske förstår älskar jag att fotografera & jag kände mig alldeles tom utan den.. därför var det aldrig någon tvekan om att jag var tvungen att köpa en ny (tur i oturen att jag fyller år i Juli.. tack finaste mor & far för en för tidig present!!!). Den här gången fick det bli en Nikon D5100 (Nikon dels eftersom jag varit så himla nöjd med min tidigare & dels för jag har en rad olika objektiv till den). Till denna medföljde ett lite större objektiv än jag hade (till att börja med) på min D60 & än så länge är jag hur nöjd som helst. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0