Beslutsamheten..

Som jag skrev i tidigare inlägg håller vi just nu på att bestämma vilken (vit) färg vi ska måla vårt hus i.. & jag har blivit fullkomligt besatt av att hitta den perfekta kulören. Jag har pendlat lite fram & tillbaka.. först ville jag ha det lite mer gräddvitt.. sen i bruten vit.. & sen kriiiitvitt. Nu står det mellan de två sistnämnda.. men jag troooor att jag vet vad jag vill. Får hoppas att mannen "håller med".. hihihi! Hur som helst så älskar jag verkligen vita hus. Det är någonting som gör att jag nästintill alltid tänker "tänk så fint det skulle vara i vitt". (Men så finns det såklart undantag!!!)
 
Hur underbart på en skala? & läget. Läget läget läget. N. Grundsund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0