Nio underbara månader.

Idag blev Alfred nio månader. Lika länge inne som ute & ooj vilken underbar tid detta har varit. Aldrig någonsin hade jag kunnat föreställa mig att livet tillsammans med ett barn kunde vara SÅ himla underbart. Det absolut bästa som hänt. Herregud vad denna gosse ger oss kärlek & energi. För var dag som går älskar jag honom mer & mer.. & när jag inte tror att det går att känna ännu starkare vaknar jag upp & inser att jag älskar ännu mer. Jag är så otroooligt tacksam & stolt över vår son. Tacksam att jag får dela denna tid tillsammans med honom, att jag får ta del av hans upptäckt av världen, att jag får hålla hans hand när han för första gången gör det ena & det andra, att det är mig du pratar med när du säger mamma ♥. Älskade du.. hoppas du förstår vad du betyder för mig. Vad du gjort & gör för mig. 
 
 
Vår kärlek, vår bästa vän, vårt allt. Den lycka & glädje du ger är obeskrivlig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0