cosy livning part 2

hittade en till inspirationsbild (från tidningen sköna hem) i sökandet efter gardiner till "salongen" som det så fint kan kallas.. tycker det låter lite mysigt & ser framför mig hur jag precis bjudit vännerna på middag & sitter i salongen & tar ett glas vin. långa böljande gardiner, mysiga kuddar, norah jones i högtalarna & massa levande ljus.. låter det inte härligt?!
 
 
vi har svängda, lite mörkare soffor & ett ovalt, ganska litet pelarbord emellan. gardinerna vill jag gärna ha vita, eventuellt linnefärgade, för att släppa in så mycket ljus som möjligt. kuddarna får gärna gå i färgskalan creme/beige & sen vill jag ha en stor matta lik den på bilden ovan! ja, det blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: Tommy Isaksson

Så snyggt!!

2012-09-26 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0