Difficulties

Jag är så oerhört velig. Full gång med Alfreds rum & vi har nu valt tapet.. golvet är inlagt, nya lister på plats.. & elektrikern är på gång.. Det roliga is just about to begin.. & jag velar, velar & velar. Kan inte bestämma mig för färger.. nyanser (snarare). Oviktigt & ett sådant himla i-landsproblem, men jag vill så gärna att vår lille gosse skall trivas där inne & ha det mysigt. Vill att rummet ska kännas lugnt & harmoniskt, men samtidigt inte vara trist på något sätt. Tänk att det ska vara så svårt.. men vad kul det är!! 
 

Kommentarer
Postat av: joanna

Åh vi ska också fixa Majas rum nu i vår, och gaah det är ju svårt, man vill ha det fint, men samtidigt ska det vara lekfullt med färger och leksaker och ja, man blir lite snurrig :) Åker ni till Halmstad nästa helg? Längtar efter er <3. Kramar

Svar: Jaaa, jag håller med till hundra procent.. tänk att våra småttisar nu ska få egna rum.. stanna tiden!! Nej, det blir inget Halmstad nästa helg.. Vi skulle skjuta upp det. Meen hur har ni det framöver? Längtar efter er med!
prastegarden.blogg.se

2013-04-25 @ 20:39:34
URL: http://joannagullberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0