December 2o12

December 2o12:
 
Snöstormen kom & kylan likaså.. dags att köra in ved!
 
August kunde inte vart nöjdare.. 
 
Ett måste i December.. Jul på Liseberg.. x2! 
 
En fantastiskt vacker dag.. Alfreds dopdag!
 
& fina vänner sjöng så vackert & rörande i kyrkan! Tack Louise, Håkan & Anna!!
 
Massa paket till gossen..
 
Luciagröt hos Christian, Linda & Isabelle.. så mysigt.. 
 
På tal om mysigt.. August & Alfred.. Kärlek! ♥
 
Premiärborst på premiärtanden..
 
& ljuvligt röda tulpaner hos mamma & pappa på jul.. 
 
& det här.. myyys! öppna spisen värmde gott hos svärföräldrarna på julafton!
 
& jag var bara lycklig.. bara så himla lycklig.. 
 
& sen firade vi in 2o13 & tackade 2o12 med bubbel & bästa vänner!
 
 
ÅH, jag säger bara, 2o12! Vilket underbart år för oss. Ett fartfyllt år då det allra finaste som hänt kom till jorden. Jag har aldrig någonsin känt mig & varit så lycklig & tillfreds som jag gjorde detta år. Underbar känsla. Känslan att äntligen hitta hem.
 
Så fint. Så underbart. Så fantastiskt!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0