January 2o12

Goddag måndag höll jag på att skriva.. Goddag Onsdag! 
 
Precis som jag skrev igår kväll tänkte jag gjort en kort sammanfattning av finaste året 2o12. Dock lyckades jag välja ut 170 bilder.. så nu har jag bestämt mig för att göra ett inlägg för varje månad istället! 
 
Januari 2o12
 
Lycklig & stolt över det lilla liv som växte inuti mig.
 
Vi åt vår första måltid i Prästegården: Köttbullar, potaits, brunsås á la Mamma!
 
Vi började renoveringen.. Först ut var vårt sovrum.
 
Jag satt & tittade på bilder från min barndom. Här är ett foto på min vackra mamma & jag som bebis. Tänk att snart skulle det vara jag som satt med Alfred i min famn. 
 
& i slutet av månaden stod sovrummet färdigt. Så underbart fint!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0