Sol i November.

Åh, äntligen har solen kikat fram denna November. Kan inte med ord beskriva hur orkeslös & trött jag varit denna månad. Kan inte minnas att jag känt mig såhär "konstig" tidigare & jag måste erkänna att det varit lite läskigt.. särskilt med tanke på att jag "borde" vara världens lyckligaste. Det är lätt att få världens ångest när man börjar tänka på hur man "borde" vara & att man inte "förtjänar" att känna sig nere. Nu börjar jag hur som helst återhämta mig & känna för att hitta på saker & ting igen.. senaste veckorna har jag mer gjort saker för Alfreds skull. MEN tilläggas måste att jag fortfarande njuter till tusen att vara hemma med vår gosse. Han är verkligen den som hållt mig över ytan.. vårt lilla energiknippe!!
 
Bild från en heelt underbar dag i Oktober.. Min lilla lilla älskling!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna

Då har vi mått ungefär samma, fy så trött jag varit, och som du skriver, känt att man inte "får" deppa ihop för vi har ju våra guldklimpar som lyser upp alla dagar. Men de lyser som sagt upp och gör dagarna uthärdliga :).. Nu är det strax julmånad, hurra för det! KRAMAR

2013-11-29 @ 16:05:27
URL: http://joannagullberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0