You can search throughout the entire universe for someone who is more deserving of your love and affection than you are yourself, and that person is not to be found anywhere. You yourself, as much as anybody in the entire universe deserve your love.

Sitter uppe och tänker. Tänker på allt som händer i mitt liv. På allt om förändrats under de senaste åren och på allt som förändras just precis nu. Det är otroligt, livet. & det är nu jag verkligen inser vad som är viktigt.. vad som betyder någonting. & det är nu jag inser att livet bara börjat. Det är i detta nu, när kärleken inuti mig sparkar och ger mig konstanta lyckorus jag förstår att allt det som präglat mitt liv kommit att bli den jag är idag. & det är fantastiskt. Så många gånger jag klamrat mig fast vid den där äckliga känslan av att vara förlorad, av att vara misslyckad.. & lika många gånger gått vinnande ur situationen. Jag ler när jag tänker på det. & så sparkar hon/han & fjärilarna förökar sig i kroppen. Det är verkligen otroligt, livet. & jag gör ingenting annat än ler.


Kommentarer
Postat av: mamma

jag ääälskar den glasverandan!

2012-05-05 @ 00:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0