the shadow days are over.

Hej fina! Sitter med mina svullna, kliande fötter i ett fotbad & njuter. tänk att det nu är så nära. & jag kan inte beskriva hur galet det känns. & hur jag klättrar på väggarna över längtan till dig. Jag finner det svårt att skriva för tillfället.. kanske för att det känns så himla overkligt att det här är mitt liv. Att jag funnit mitt livs kärlek & att vi snart har ett litet mirakel i vår famn. Att vi har ett fantastiskt hus som börjar ta form ordentligt & att vi har världens finaste vovve, familj & vänner. Det är otroligt & jag försöker verkligen ta in allt som händer. En sak vet jag hur som helst. Det finns ingenting i hela världen som slår den här kärleken. & den här längtan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0