Feeling grateful or appreciative of someone or something in your life actually attracts more of the things that you appreciate and value into your life

Hej!
Tack alla ni fina som kikar in här titt som tätt. & många är ni. Jag får erkänna att jag faktiskt får lite dåligt samvete att jag inte uppdaterar oftare.. men jag kan glädja er med att det lär bli mer längre fram!
Härom dagen satt jag i vår vackra veranda i prästegården och reflekterade över livet. sådär som man bara gör ibland. sånt där som jag verkligen älskar. Gud så fint vi har det. i vårt hus. & den här veckan. Den har vi väntat på. Som vi väntat på den. vecka 11. Jag vet att många av er vet eller anar.. men senare i veckan kanske jag berättar mer.



Kommentarer
Postat av: carolina

Sååå fint och så mysigt

2012-03-13 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0