Inspiration: trä/vitt & kakelugnar

Fin inspiration från ett vackert hus till salu söder om Falköping:
 
Älskar pelarbordet & de vita stolarna. & Hallå.. kakelugnen!!!
 
& hallå igen.. kakelugnen!!!
 
tror inte jag behöver skriva vad jag tänker.. 
 
Om någon av er någonsin får syn på ett pelarbord likt detta får ni mer än gärna hojta! Likaså kakelugnarna.. om det är någon som har eller vet någon som har en.. (de behöver inte se ut som dessa, utan får gärna vara vita/bruna/släta/mönstrade/vadsomhelst) 

Kommentarer
Postat av: Emma - Peppkompaniet

Min pappa har ju ett stort intresse av gamla kakelugnar och han har kanske några nedplockade kakelugnar på lager. Eller jag vet inte hur läget är just nu. Men jag kan fråga honom och se om du vill :)

2012-11-05 @ 02:38:21
URL: http://peppkompaniet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0