det finns ingenting så fint som Du.

Dagarna är heeelt fantastiska! Åh. det går mot vår.. så härligt! Här hemma fortgår allt i "vanlig" ordning. Alfred gör nya framsteg varje dag & jag njuter av varenda sekund tillsammans. Tänk att jag fått dela livet med denna lilla krabat i drygt sex månader nu. Det finns ingenting som gör mig lyckligare än min fina familj. 
 
 
(Vi får se om jag "får" behålla den här bilden, vilken jag ääälskar, eller om den snart plockas bort. Om jag hade börjat lägga ut bilder på Alfred hade jag inte kunnat sluta. Tro mig, jag vill inget hellre än att visa hela världen vår underbart fina gosse.. & gör gärna det utanför cyberspace! Att inte publicera massa foton är helt enkelt ett val vi gjort)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Åh jag blev glad över att se en liten bild iallafall :) Då måste du tycka jag är helknäpp som har bilder på Maja på hela bloggen, men vi tycker nog bara lite olika där :).

Jag längtar tills vi ses <3. Krama dig familj från mig!

2013-02-28 @ 14:09:15
URL: http://joannagullberg.blogg.se
Postat av: Mathilda

Instämmer med Joanna. Kul att få se en liten glimt av din lille goding iallafall :) Fint ni har fått i huset dessutom! Kram kram

2013-03-01 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0