Torsdagslunk

Här hemma lunkar vi omkring i väldigt lågt tempo idag. Alfred sover & jag sitter här & August sover gott i soffan. Vi har vart ute & promenerat i den friska luften.. & i snön (!) som faller. Nu ska jag fortsätta plocka lite bland gossens kläder.. beställde en hel del fint från Zara & PoP härom dagen & har fått från den sistnämnda butiken, men väntar fortfarande på paket från Zara. Tänk att det kan vara SÅ roligt att shoppa till en liten som faktiskt inte bryr sig det minsta! ♥
 
Sötaste tofflorna köpta i höstas.
 
& så en av tröjorna från PoP.. så himla fin!

 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vilka fina tofflor! ♡
Kul med kläder, min stora tjej (snart 5) är väldigt bestämd och jag väljer tydligen bara "fula" kläder säger hon. Pft! :)

Svar: Visst är de hur söta som helst? Hahah, man får passa på att handla det man själv tycker är finast innan de får en egen vilja! :)
prastegarden.blogg.se

2013-01-10 @ 19:50:11
URL: http://homebycaroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0