Åh Juli.

Välkommen underbara Juli. Idag står en liten tripp till Borås & fotbollsmatch på schemat. I Borås ska jag förhoppningsvis köpa en ny kamera då min nikon d60 nu verkar givit upp.. & jag kan inte leva utan en kamera! Helt omöjligt. Speciellt nu när jag gärna skulle dokumentera varje minut av Alfreds lilla liv. Här hemma tassar han i skrivande stund omkring runt soffbordet & "pruttar" med läpparna. Gåvagnen fullkomligt älskar han & hade han bara vågat släppa taget & varit mindre försiktig tror jag han gått sedan en bra tid tillbaka.. Pratar gör hann hur mycket som helst & skrattar likaså.. världens gladaste gosing som gör mig världens lyckligaste mamma. Tänk att vi snart ska fira hans ettårsdag. Heeeelt otroligt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0