Älskade Blå

Åh, det finns verkligen ingen vackrare dukning än en som går i blått & vitt. Här hemma har min samling påbörjats för ett tag sedan & nu börjar jag få ihop en hel del! Mina absoluta favoriter i samlingen än så länge är loppisfynd & arvegods allihop.. men det finns en som har en särskilt plats i mitt hjärta. En dag när jag kom hem från en träning stod nämligen en vacker liten kanna på bordet. "ÅH" tänkte jag.. & "vems är deeeeen"?! "Din" Svarade då Anton & Linnea som hittat denna på en secondhand-butik i Herrljunga. Lyckligare än mig kan jag lova er att man får leta efter. Absolut en av de finaste gåvorna jag någonsin fått. SÅ himla snällt, finaste ni!!!
 
Vackraste lilla kannan.. finaste gåvan som gör mig så lycklig!
 
Sockerskål & kanna funna på loppis. Ljuvliga att bara titta på!
 
Vackra skålar somliga från Andreas farföräldrar, somliga loppade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0