För ett år sedan..

För exakt ett år sedan, i detta nu, fick vi se Alfred för första gången. Andreas & jag hade tagit ledigt för att tidigt åka in till Borås. Vi kom till lasarettet förväntansfulla & så nervösa. Jag minns att jag var livrädd över att inte se någonting där inne. Men så kom vi in i rummet. Jag lade mig på britsen. Höll Andreas hand. Barnmorskan pratade lugnt & stilla & berättade vad vi skulle göra & hur det skulle gå till. & så helt plötsligt såg vi dig. Ååååååh, jag ryser i hela kroppen när jag tänker på det. Det värkte i ögonen & tårarna började rinna.. så fantastiskt. Åh, där var du, vår lille älskling. Jag älskar dig så ofantligt mycket, ord kan inte beskriva. DU är det absolut finaste som hänt & gör mig så himla lycklig. Mitt lilla lilla hjärta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0