Så härlig helg.

Mars har verkligen inletts på allra bästa vis.. vädret är heelt galet fint & helgen har vart så himla härlig. I fredags var vi bara hemma & myste & på lördagen var Andreas & jag på första "dejten" sedan Alfred föddes. Vi gick & såg herrljungarevyn.. vilken var såå bra!! Min fina barndomsvän Emma var med & var så oerhört duktig.. hade inte träffat henne på evigheter & blev glad av att hinna säga hej & krama om innan tillställningen började. Idag inledde vi dagen med att titta på vasaloppsstarten för att sedan ta en lång härlig skogspromenad följt av storstäd av huset. Därefter åkte vi hem & träffade mina föräldrar & syskon med familjer.. åt gooood lunch, promenerade, pratade, kollade sport (!!), gassade i solen.. & ja, hade det allmänt gott tillsammans. En så härlig helg.. känner mig alldeles varm i kroppen. Är så lyckligt lottad över min fina familj. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0