Den gångna helgen..

Wow, vilka resultat den här helgen gav! Alfreds rum är färdigtapetserat, vedplan ordentligt påbörjad & projektet jag talade om i tidigare inlägg är i gång på riktigt!! Dessutom var vi på världens härligaste 30-årsfest! Måste bara tillägga hur lycklig jag är över alla underbara människor jag har omkring mig.. Lycklig lottad, minst sagt! Nu är en ny vecka igång & jag ser fram emot varenda minut av den. Idag har vi vart på babysim & ikväll har jag tränat (istället för match som trist nog blev inställd), i morgon är det babysång & därefter förhoppningsvis träffa syster & Cornelia. På onsdag ska vi ses med föräldragruppen hemma hos en av familjerna & på fredag ska Alfred & jag till Göteborg tillsammans med mamma, Carolina & Cornelia. En fullspäckad vecka med andra ord..
 
helt i min smak! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0