No turning baaack..

Då så.. då var tapetseringen av Alfreds rum igångsatt & nu finns ingen återvändo. Det ser redan ut att bli riiiiktigt fint & jag är så himla glad att vi valde den tapet vi valde. Åh vad jag längtar till att få fixa & dona där inne nu. En liten tripp till IKEA, några små beställningar & en omgjord blocket-hylla senare så är vi set to go.  Kan nog hända jag försöker hitta någonting ytterligare på blocket/loppis. Det finns sååå mycket, vad gäller inredning, jag vill sätta tänderna i här hemma nu. Inte minst efter titten i allra nyaste Sköna Hem. Mååånga bilder har hamnat i inspirationsmappen..
 
kan nog inte låta bli att dela med mig lite senare!
 
Spacklat, slipat & klart. Snart får vi se resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0